dilluns, 26 de desembre del 2011

Merry Christmas

Sabia de la impossibilitat de realitzar els somnis però després de tants anys avesat a creure en la màgia vaig escriure el teu nom a la carta adreçada al senyor de l'anunci del refresc de cola. Sí, ets tu el regal que durant tant de temps he desitjat en secret i hui al no veure't dessota l'arbre m'he decidit a anar a buscar-te.

El carrer està fred i buit, la gent s'arrecera al caliu del llar amb flaire de dolços d'ou i ametlla i notes de nadales desafinades, descafeïnades, diluïdes entre farfalloses bombolles daurades. Però jo, camine amb un Allegro ma nom troppo amb ganes de trobada i por de no trobar-te. Però no, ets, al lloc de sempre, amb eixe no sé què absent de sempre.

Et mire i tu lliges el desig en el meu esguard. Allargue el braç en un intent inútil d'acaronar-te perquè els meus dits s'estavellen contra el glaç aïllant. Et mire i tu lliges el desig en les meues nines i mous compassadament les extremitats dibuixant una dansa perfecta que em captiva. Et mire i tu, conscient del teu poder de seducció, et deixes mirar. T'estime i puc arribar a sospitar que tu, algun dia, arribaràs a estimar-me.

De sobte, els meus ulls verds de mirada libidinosa recauen sobre l'etiqueta que es despenja sensual de la teua sivella que, potser, en el descuit d'una dependenta amb preses per tancar, s'ha fet mitja volta. En ella els meus ulls libidinosos de mirada verda, s'asserenen per poder llegir: MILGAUSS “safir verd” (ref.116400GV) 5.950 euros.
Estimat Rolex, crec que haurem de deixar-ho córrer.

1 comentari:

  1. Hèctor Alcocer i Femenia28 de desembre, 2011

    Una felicitació de Nadal original i intrigant: original perquè mai no havia llegit una descripció semblant de "desig": desig de fer-se amb un objecte preuat -certament car, ha, ha, ha!-, amb eixa càrrega de sensualitat enmig d'un ambient nadalenc entre bambolles de Freixenet que es repeteix any rere any, previsible. La intriga i l'impacte de la descoberta trenca els esquemes d'una típica postal nadalenca. Bon Nadal!

    ResponElimina